Sverre E Olsen Skrevet Oktober 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2017 Hei, brått når eg kjørte kom ESP lampa samt motorlampa på og mistet effekt. 2003 modell med 1.2 l bensin, 113 tusen km på telleren. Motorlampa blinker av og på. Får ikke lest ut feilkilder før eg kommer meg hjem fra jobb neste mandag, noen som vett årsaken til problemene? Virker som kansje den ikke tenner på ett av sylinderen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Nåla i høystakken uten feilkode. Vil ikke engang spekulere. Post feilkoden når du får lest ut den så kan jeg muligens hjelpe deg litt på vei. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Luftmengdemåleren som tuller? Som Jesper sier, det blir bare håpløs gjetting. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbo Skrevet November 15, 2017 Rapporter Share Skrevet November 15, 2017 Bør vel ta en diagnose!? Måtte bytte to lambdasensorer på min Fabia med 1.2 lites motor. Fikk også feilmelding på grunn av eksoslekkasje i/ved fleksirøret mot manifolden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg