Zilla Skrevet September 13, 2017 Rapporter Share Skrevet September 13, 2017 Hei. Jeg har byttet temp sensor på min audi a6 2002 1.9tdi 130hk men det har ikke hjulpet. Mistenker at det er noe feil i instrumentet. Noen som har greie på dette og evt om det er mer jeg kan sjekke. Kan jeg bytte ut temperatur delen i instrumentpanelet eller må jeg bytte hele greia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Oktober 18, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Problemet ble løst da jeg byttet termostat. Synes det var litt underlig at jeg måtte bytte termostaten, den var kun 6 mnd gammel. Uansett så funker det nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 18, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2017 Har selv erfart at nokså ny termostat kun fungerer kort tid, da med uoriginal. Kjøper man på Biltema så er man nesten garantert at den kun varer kort tid. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zilla Skrevet Desember 25, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2017 Noe seint svar fra min side. Fant ut at det var termostaten som ikke fungerte, var også en skade på pakningen. Jeg hadde nok klønet litt når jeg byttet. Kjøpte ny og alt fungerte som det skulle. Takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg