Aggylin Skrevet August 4, 2017 Rapporter Share Skrevet August 4, 2017 Hei, når jeg kjører og foreksempel kommer til en nedover bakke: og deretter velger å bremse på girene kontra bremsene kommer en rar og høy hakkende lyd fra under bilen. Det kan også skje når jeg akselererer og ikke girer med en gang videre opp. Hvis jeg kjører vanlig kan det ofte komme en lyd i akkurat 60 km/t og 90 km/t . Ble ikke sagt noe på EU, de var ute å kjørte med den tilogmed. En kompis som sier varmedekselet til eksos. Hva tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 4, 2017 Rapporter Share Skrevet August 4, 2017 Jeg tror at jeg vil se en video snutt hvor lyden kan høres. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aggylin Skrevet Oktober 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2017 Her er et lydklipp der man kan høre lyden, det var ikke nedoverbakke når jeg kjørte så får ikke hørt maksimalt, men litt av lyden er der jo Billyd 2.m4a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Oktober 16, 2017 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2017 Ikke så lett å høre ut ifra lydklippet, men en lett metallisk skrangling er som regel eksos som tar borti ett eller annet. Ta turen under bilen og sjekk eksosoppheng, samt eventuelle varmeskjold. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aggylin Skrevet Oktober 16, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2017 OK, tusen takk for svar uansett. Vet at det er en klemme som henger løst på eksosanlegget samt at varmeskjoldet må nok byttes. Så får vi se om lyden opphører om dette gjøres noe med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg