Aggylin Skrevet August 3, 2017 Rapporter Share Skrevet August 3, 2017 Hei, i dag mistet naboen til kjæresten min hengeren sin ned en bakke så den traff bilen min. Bilen min er en Toyota carina type 95 modell, ikke særlig pen. Men går som ei klokke og er brukbar. Det ble en skikkelig bulk og et hull i karrosseriet mellom skilt og baklys (som ikke ble påvirket BTW). Han kom og sa ifra med en gang. Og tilbydde tre muligheter: ta det på hans forsikring, at han får tak i en del å får luka fikset eller at han betaler meg en sum. Hva er gunstigst for meg? For min del går det ikke utover ytelsen av bilen å ha ett hull som jeg kan bare lappe over. Men hvordan skal jeg finne en passende sum isåfall? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 3, 2017 Rapporter Share Skrevet August 3, 2017 Passende sum, det en brukt bakluke koster hos en hogger? ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 3, 2017 Rapporter Share Skrevet August 3, 2017 Passende sum ser jeg på som det det koster å få bilen i tilsvarende stand. Dvs, kjøpe ny bakluke hos en høgger. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aggylin Skrevet August 3, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2017 Pluss arbeid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 3, 2017 Rapporter Share Skrevet August 3, 2017 Da ville jeg brukt alternativ 2, latt han fikse det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aggylin Skrevet August 3, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 3, 2017 Tusen takk for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg