and444 Skrevet Juli 5, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2017 Hei! Noen som vet hvilken sikring som går til ryggelyset? ( Isuzu d-max 2012 mod. aut.) Ifl. manualen jeg har, på svensk, står det "backljus" på sikring nr. 10. En engelsk versjon jeg har funnet sier "back light" (mistenker at det er dårlig stelt med engelsken hos Isuzu). Har ikke muligheten til å teste selv, så lurte på om noen andre kan bekrefte / avkrefte dette. Årsaken til at jeg spør er at jeg må koble en signalkabel til pioneerspilleren for å få ryggekamera til å starte. (Hvis det finnes andre steder å ta strøm tilknyttet "rygging" fra, setter jeg pris på om noen gir en lyd. Merk, at det er spilleren som må ha signalet, ikke kamera.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfinn Kolstad Skrevet Juli 5, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2017 Jeg har bare koblet meg på ryggelyspæra på min Pioneer spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
and444 Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2017 Jeg har bare koblet meg på ryggelyspæra på min Pioneer spiller Kan du forklare kjapt hvordan du gjorde det? Antar at du ikke har dratt en ledning fra ryggelyset og frem til spilleren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 5, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2017 Bakdelen med å ta spenning fra sikring er at du har 12v hele tiden, så lenge tenning er på. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
and444 Skrevet Juli 5, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2017 Bakdelen med å ta spenning fra sikring er at du har 12v hele tiden, så lenge tenning er på. Det hadde jeg ikke tenkt på.... Er jo egentlig ganske åpenbart.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 5, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2017 Men, du kan ta den enten fra ryggelys eller fra ryggelysbryter på girkasse. Førstnevnte er enklest hvis du ikke har løftebukk. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juli 6, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2017 Du henter signal til ryggelys fremme i sikringsboksen. I det hvite stikket der. En svart/rød ledning :) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfinn Kolstad Skrevet Juli 6, 2017 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2017 Kan du forklare kjapt hvordan du gjorde det? Antar at du ikke har dratt en ledning fra ryggelyset og frem til spilleren? Gjorde det på min Hiace 2011 modell. Skulle legge opp kabler til kameraet , så en ledning til gjorde jo ikke akkurat så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet August 20, 2017 Rapporter Share Skrevet August 20, 2017 Edit: det er nok enklere å hente ryggelys signal på høyre side ved a stolpe, ved beina.. fortsatt svart/rød and444 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg