Kenneth wiborg Skrevet Mars 19, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2017 Eg har ein caddy 04 mod som det lyser eit gult ratt i instrumentpanel eg har sjifta rattvinkel sensormen er sammefeil nå også er de nåken som har sammefeil eller som veit om det er ein føler/sensor eller styre modul/hjerne som har me dette og jere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 19, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2017 Fikk du avlest feilkoder som sa feil på rattvinkelsensor? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 20, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2017 Du må kjøre adaption etter bytte av rattvinkelsensor, ble det gjort? Feil på en ABS sensor vil også gi følgefeil på ESP/rattvinkel. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth wiborg Skrevet Mars 27, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2017 Kva er adaption er ingen abs feil kun det rattet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 27, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2017 Kva er adaption er ingen abs feil kun det rattet Igjen, ble det lest ut feilkode som sa feil på rattvinkelsensor? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth wiborg Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2017 Ja det va det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth wiborg Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2017 Du må kjøre adaption etter bytte av rattvinkelsensor, ble det gjort? Feil på en ABS sensor vil også gi følgefeil på ESP/rattvinkel. Du må kjøre adaption etter bytte av rattvinkelsensor, ble det gjort? Feil på en ABS sensor vil også gi følgefeil på ESP/rattvinkel. Du må kjøre adaption etter bytte av rattvinkelsensor, ble det gjort? Feil på en ABS sensor vil også gi følgefeil på ESP/rattvinkel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth wiborg Skrevet Mars 28, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2017 Kva er adaption? Det er ingen abs feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 28, 2017 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2017 Les her: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Caddy_(2K)_Brake_Electronics_(MK60) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth wiborg Skrevet Mars 29, 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2017 Ok takk eg ska prøve så fort eg får muligheit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg