ghettocruiser Skrevet Januar 17, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2017 Hei. Kjøpte meg en insignia sportstourer 2014 mod for noen dager siden. Jeg opplever at bilen fløyter med hornet hver gang jeg går ut av bilen, når bilen er igang. Dette er sikkert for å varsle meg at jeg har nøkkelen i lommen. Hvordan slår jeg dette av? Er dumt fordi jeg bruker å gå ut å starte bilen hver morgen for å få varm bil og vekker hele nabolaget når den setter igang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 19, 2017 Rapporter Share Skrevet Januar 19, 2017 Har du en form for kjørekomputer/headunit hvor du kan endre på litt innstillinger så ta en titt der, hvis ikke må en inn med org. diagnose og se om det er mulig å programmere det bort. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg