Marcus Skrevet Desember 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2016 Hei! Min søster har en Citröen xsara 2000mod. Hun klager på at det ene kjørelyset er svakere enn det andre. Noen som vet? Takk på forhånd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Desember 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2016 Halogenpærer? Sett inn to nye Osram Nightbreaker og se om det blir bedre. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Desember 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2016 Feil justerte lykter kan også gi "feil" lys bilde Om det er lenge siden bilen har vært inne for lys sjekk så skader det ikke å få de justert riktig. Koster heller ikke så mye (Sist jeg sjekket fikk jeg det gratis, god kunde rabatt) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 1, 2016 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2016 Start med å bytt pærer, hvis det ikke blir bedre kontroller lysbildet som TKarlsen sier. Hvis det er ok, så må du få målt spenning til pæresokkel. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg