Flamingoen Skrevet November 18, 2016 Rapporter Share Skrevet November 18, 2016 Hei, Har feilsøkt på airbaglampen som lyser konstant men har "møtt veggen"! Min ebd2 leser ingen feilkoder. Har loddet kontakten under setet og prøvd en 3 ohm motstand for airbag sense. Berlingo 2005 Noen råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamingoen Skrevet November 18, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2016 Det løste seg selv. Etter noen kjøreturer forsvant lampen. Det var nok kabelen under setet som løste problemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamingoen Skrevet November 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2016 Hmm, sa jeg løst.....nå er den der igjen. Klippe lampeledningen? Noen bedre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 21, 2016 Rapporter Share Skrevet November 21, 2016 Hvilket diagnoseutstyr bruker du? Hvis airbag lampa lyser, er det lagret en feilkode. Klipper du lampeledningen er det 2'er feil på PKK Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flamingoen Skrevet November 21, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2016 Bruker en billig blåtann obdII så er nok derfor koden ikke kommer opp vil jeg tro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg