Gå til innhold

Noen som får lyst på ny Camaro???

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Det var da fælt å dere hang dere opp i de falske skivene da, jeg regner med at hvis du har råd til å kjøpe denne bilen driter du i om det er skiver eller ikke, vil du ha skiver har du sikkert råd til å kjøpe det til bilen , vil du ikke ha de falske skivene hiver du dem.:rolleyes: :o

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by CamaroCab

Det var da fælt å dere hang dere opp i de falske skivene da, jeg regner med at hvis du har råd til å kjøpe denne bilen driter du i om det er skiver eller ikke, vil du ha skiver har du sikkert råd til å kjøpe det til bilen , vil du ikke ha de falske skivene hiver du dem.:rolleyes: :o

 

Enig !

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Vi er noen ordentlige detaljfriker, vet du.:D

 

Et alternativ til de falske skivene kunne jo være blålakkerte bremsetromler rundt om!:D

 

Hehe :D

Er helt enig med deg også ! En slik bil skulle absolutt hatt store skiver rundt om. 13" Baer rundt om.

Ønsker selv 13" Baer rundt om på ene prosjektet mitt, men ting koster...Selv om det ikke ser ut som eieren av Camaroen har hatt et stramt budsjett...

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Vi er noen ordentlige detaljfriker, vet du.:D

 

Et alternativ til de falske skivene kunne jo være blålakkerte bremsetromler rundt om!:D

 

Eieren av bilen har sikkert sprengt budsjettet sitt :) kjent fenomen. Da er det bestemt, inntil jeg får på skiver bak på min, skal jeg lakkere bremsetromlene bak blåe. hehe. Har heldigvis skiver forann da.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Vi er noen ordentlige detaljfriker, vet du.:D

 

Et alternativ til de falske skivene kunne jo være blålakkerte bremsetromler rundt om!:D

 

Faen gutter jeg tenkte meg ikke om:mad: <<<<<<blåe bremseskiver foran på rød bil ble ikke tøft;)

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke anbefale å lakkere skivene, men...

 

Det finnes en link på off topic trådene et sted til en eller annen amerikansk diskusjonsside. Den linker til en tråd der en har sendt inn skrytebilder av nylakkerte bremser på grombilen sin.

Det er bare det at han har lakkert ALT!. Slanger, bremseklosser, skiver osv! Jævlig bra...:D

Don't listen to old racers who never won.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Hot Rod

Vil ikke anbefale å lakkere skivene, men...

 

Det finnes en link på off topic trådene et sted til en eller annen amerikansk diskusjonsside. Den linker til en tråd der en har sendt inn skrytebilder av nylakkerte bremser på grombilen sin.

Det er bare det at han har lakkert ALT!. Slanger, bremseklosser, skiver osv! Jævlig bra...:D

Blir egentelig ikke overrasket over hva folk kan finne på, og spesielt ikke amerikanere, hvis ikke det står skrevet at du ikke må gjøre, så tror de at de kan gjøre det.:rolleyes: :rolleyes:

http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif

Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår