Audi4lifee Skrevet August 30, 2016 Rapporter Share Skrevet August 30, 2016 Heihei :) lurte på hvordan er det å ha forskjellige felg bredder på quattro? har 9.5 235/35/19 bak og 8.5 225/35/19 foran. hvordan påvirker det quattro'n? hvor mange %? kan jeg ha 235 både foran og bak så jeg slipper å tenke på at det blir no trøbbel? :) veldig lyst til å ha de felga på bilen dette er en a4 b7 quattro :) fant den nett sida der og tok bildet av det :) vil det gå eller er det best og ha 235 på alt? Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 30, 2016 Rapporter Share Skrevet August 30, 2016 Du må ha lik dekkdimensjon foran og bak. Du bør heller ikke ha breddeforskjell på felg, for dekksiden blir da strekt ut mer og dermed blir den totale rulleomkretsen også litt mindre, men det er så lite, at jeg tror nok det skal gå bra - selv om jeg overhodet ikke kan garantere det. Det tryggeste er å kjøre likt foran og bak, både dekkdimensjon og felgdimensjon. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi4lifee Skrevet August 30, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2016 Skjønner! er bare at jeg har sett noen har hatt forskjellige dim foran og bak og de mente at det går bra så lenge det ikke er over 3% osv men tenkte jeg skulle høre med folka her også :) om noen som har gjort det før osv Siter Bil: 1: Audi 80 2,0 2: Audi 80 2,0E Quattro 3: Audi A4 1,6 4: Bmw 518i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet August 30, 2016 Rapporter Share Skrevet August 30, 2016 Man kan mene mye, men det er ikke bra. Går sikkert greit en stund før torsen koblinga går føyka - og da blir det dyrt. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg