blackice Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by DenimblåTT Tøff bil!!! Veldig Fast & The Furiuos inspirert må jeg si. Moro at noen tørr å skille seg ut... Hmm, er det noen biler som blir stylet som folk ikke kan komme å si at det er Fast & The Furiuos inspiret? Det er ikke for å hogge av hodet av noen som synes den er The fast and Furiuos (TFAF) inspirert, men for at jeg synes det blir feil å si at alle biler som har apr vinge og phet styling må være inspirert av TFAF, spesielt om det er en japsebil. Biler blei jo stylet med apr vinger osv føre filmen kom... bare det at det blei en TFAF bølge, betyr ikke at alt som er stylet har blitt inspirert av TFAF filmen. Det er mitt syn på saken. pIMp: Dritphet ble det med den lakken, vingen passer perfekt, og som overnevnte skriver, artig at noen tørr å skille seg ut :D Turbo er også en ting som hører med for å få hele TFAF stilen... :op Mvh Blackice Siter Mvh David Vingerhagen Kjører en rød crx vt moddet med bremser og R dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by funkes skal du pule smårips baki denne da? Bilen er jo så rå at du tilogmed kan dure med deg de som er tidlig utviklet baki der (hvis det er plass da) :) :) :) tror ikke dama hadde sat noe serlig pris på d :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Jeg er litt enig i den f&f greia.. bilen min var planlagt lenge før den filmen kom.. Dessuten er jeg av den meningen at f&f looken handler vel så mye om klistermerker noe jeg ikke er fan av Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet November 1, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 mere bilder.. digitalkamera er gøy.. weee :D :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 fy faen så smoooth! :) :) hiv ut flere bilder da ;) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 *Sleike bilen* Den var temmelig lekker for og si det sånn ! digg farve og DIGG vinge !! jerkoff Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofasII Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Vingen er bare helt konge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Fy å bilen er blitt lekker! Får tåre våte øyne av å se på bilde... Gleder meg til å se den ta 1'ste premier på de neste gatebil stevner! Grattis! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by blackice Hmm, er det noen biler som blir stylet som folk ikke kan komme å si at det er Fast & The Furiuos inspiret? Det er ikke for å hogge av hodet av noen som synes den er The fast and Furiuos (TFAF) inspirert, men for at jeg synes det blir feil å si at alle biler som har apr vinge og phet styling må være inspirert av TFAF, spesielt om det er en japsebil. Biler blei jo stylet med apr vinger osv føre filmen kom... bare det at det blei en TFAF bølge, betyr ikke at alt som er stylet har blitt inspirert av TFAF filmen. Det er mitt syn på saken. pIMp: Dritphet ble det med den lakken, vingen passer perfekt, og som overnevnte skriver, artig at noen tørr å skille seg ut :D Turbo er også en ting som hører med for å få hele TFAF stilen... :op Mvh Blackice Joda, må si meg enig i det du sier. Er bare det at nå etter filmen kom ut så har det begynt å kry av biler med slik styling. Har sett en del på Overboost og andre fete sider, og der har jeg sett biler med slik styling i mange år. Grunnen til at folk sier at den er TFAF inspirert (slik jeg gjorde i mitt innlegg) er vel kanskje fordi det er en enkel måte å beskrive biler med denne type styling. Før hadde vi ikke et "navn" å gi den stylingen, mens nå har vi det. Kanskje dette er grunnen? Noen andre meninger? Hvor mye måtte du betale for lakken forresten? Var den dyrere enn vanlig? Den passet ihvertfall utrolig bra! Og snurre må du jo seff ha da :D En nuddelmaskin må jo ha snurre slik at det blir en nuddelsnurre :D Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by DenimblåTT Joda, må si meg enig i det du sier. Er bare det at nå etter filmen kom ut så har det begynt å kry av biler med slik styling. Det er bare at det er nå du legger merke til det... :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DenimblåTT Skrevet November 1, 2002 Rapporter Share Skrevet November 1, 2002 Originally posted by Jonte Det er bare at det er nå du legger merke til det... :) Ja, det kan nok stemme det... Siter mvh Christian TT Concept http://www.uber.no http://www.ferrita.no http://www.jorgenrud.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Jeg fikk se bilen i dag :D Hilste på pIMpen og bilen en liten tur på Burnout-treffet i Porsgrunn i kveld. Var for kaldt til å være der lenge. Selv om jeg ikke er no' særlig fan av Japsebiler generelt, så var pIMpmobilen grådig fet ;) Og mye fetere enn bildene gir inntrykk av. Så ut som en bred & lav muskelklump der den stod. SKikkelig najs :D Grattis pIMp ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Feet... :D :D :D Ikke redd for at det skal sprekke mellom fanger og skjerm da?? tar gjerne imot flere bilder vi altså :) :) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Originally posted by suggen Var det denne bilen jeg så i parkeringshuset ved mcdonalds på slependen for en ukes tid siden? Med carbonpanser og stålfelger??? Sinnsykt fet bil!!!!! Riktig d Som blir sagt her...D er Tor Erling sin...Sinnsykt rå bil....B16 motor og Trust\Greedy turbokit..Den river LETT skinnet av pølsa den...Hehe...Satt på med den en liten tur på Strømmen...Artig... Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet November 2, 2002 Rapporter Share Skrevet November 2, 2002 Originally posted by suggen Var det denne bilen jeg så i parkeringshuset ved mcdonalds på slependen for en ukes tid siden? Med carbonpanser og stålfelger??? Sinnsykt fet bil!!!!! Riktig d Som blir sagt her...D er Tor Erling sin...Sinnsykt rå bil....B16 motor og Trust\Greedy turbokit..Den river LETT skinnet av pølsa den...Hehe...Satt på med den en liten tur på Strømmen...Artig... Var d denne ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg