Macila Skrevet Juli 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2016 Ble stoppet i teknisk kontroll og hadde ikke ført senkingen i vognkortet. Hvor høy må den være for å få det godkjent, og hvor måler jeg det eventuelt ifra? Det er en Audi A4 avant 1998mod med tuning art justerbart senkesett. Ikke quattro Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2016 Jeg vet ihvertfall at det var 110mm fra laveste del av understellet en gang i tiden, men om det er endret vet jeg ikke da jeg har ikke senket en bil på haugevis av år. Står i kjøretøyforskiften, men det er uansett SVV som avgjør hva som blir godkjent eller ikke. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Juli 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2016 Da jeg godkjente min Audi A6 jeg hadde tidligere så gikk kontrollørene kun etter hva som sto i TUV papirene. De sjekket aldri høyden under bilen. De sjekket kun om settet var riktig montert og at det var x antall cm fra nedre fjærfeste til nedre feste på støtdemper. Det stempte 100%, bilen godkjent. Så høyden står i TUV papirene som fulgte med senkesettet. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juli 23, 2016 Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2016 Høyden har lite å si, men så lenge du har endret understellet så må det godkjennes. Hjelper ikke om den fortsatt kan justeres opp så den blir like høy som orginal. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg