firelude Skrevet April 23, 2016 Rapporter Share Skrevet April 23, 2016 Heisann folkens! Jeg har en kompis som har en nyere X3 , denne er svart på farge. Ved en liten skade på taket som skulle opplakkeres ble det opplyst fra firmaet som mixet lakken at denne bilen hadde 2 forskjellige svartfarger..? Dersom dette er riktig ..hvorfor ?? Har prøvd å Google dette men finner ikke noen svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 23, 2016 Rapporter Share Skrevet April 23, 2016 Har ingen anelse hvordan det er på BMW, men på VW og Audi står det to fargekoder i både bil og servicehefte, den første er for lakkfarge og den andre for interiørfarge. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
firelude Skrevet April 23, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 23, 2016 Jo den er grei..men jeg mener 2 ulike fargekoder på utvendig lakk. Bilens tak har en kode svart og resten har en annen kode svart. De er så like at eiere ikke kan se forskjell. Det jeg da funderer på ..er det tilsatt eller fjernet innhold i lakken til taket? Enten fordi at det skal bli billigere(lakk på taket trenger kanskje ikke være like motstandsdyktig for slitasje) eller en annen løsning?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg