corsaduden Skrevet Februar 2, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2016 Gasswiren min røyk i går. Er det mye om og men for å bytte en sånn? Har alt bestilt delen, men gidder ikke å gjøre byttet sjøl om man må plukke i stykker halve bilen for å få den på plass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 3, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2016 Den sitter i framkant på motoren din, går i en pølse innover mot venstre side. Er festet med klips så går den langs på siden og inn i kupen på bilen. Du må huke den av ved pedalene også er det bare å ta den igjennom den svarte tetteproppen bak pedalene. Så er det bare å strekke den nye feste den på hjulet ved innsuget der. peilepinnen sitter på motsatt side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2016 Hemma å komme til. Vet du hvordan jeg får skrudd av den ene vifta til radiatoren? Må jeg under bilen for å få tak i de underste skruene da eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2016 Ja er best plass fra undersiden. Men skal du bare av med viften ellers så er det like enkelt å bare løsne heile anlegget av? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2016 Du kan sette fronten i servicepossisjon. Du fjerner grillen sammen med plata som grillen sitter i, så løsner du de øverste skruene og du kan vippe hele radiatoropphenget fremover. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2016 Kommer jeg til mot gasswiren uten noe mer hokus pokus om jeg gjør det? Skal jo bare fjerne vifta fordi jeg ikke kommer til for å få gjort det jeg egentlig skal gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2016 Sånn? http://www.vwt4forum.co.uk/picture.php?albumid=2218&pictureid=13973 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Februar 8, 2016 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2016 Der ja du skal komme til der nå om du løfter ut heile fronten. du trenger ikke mer plass en det det der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corsaduden Skrevet Februar 8, 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2016 Nei så bra ut det. Takk for hjelpa så langt! :) Skal ikke se bort i fra at jeg maser mer etter hvert.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg