lloydsb Skrevet November 24, 2015 Rapporter Share Skrevet November 24, 2015 Hei Min 1996 mod 1.8tQ stoppe opp mitt i fart . Var lite olje på bilen grunnet olje lekkasje . Skrapet når man prøver å kinne den og går ikke Ann å få tauet igang. Kjørte bortover så mistet den all kraft og døde. Mulig register reima ? Det jeg lure på er en erstatnings motor . Så det jeg lurte på om en vanlig 1.8t aeb passer fra audi 1.8t altså uten quattro . Inn i min ? Må jo bruke gir og driverk fra min selvfølgelig Evt om en 1.8t fra a6 eller Volkswagen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 24, 2015 Rapporter Share Skrevet November 24, 2015 De aller fleste 1,8t motorene bør passe rett inn, samme om det er Quattro eller ikke. Sjekk at motorfeste plasseringene er like. Hvis du finner en med samme motorkode er det plug&play, uten å bytte ECU og ledningsnett. Er det en annen motorkode må du også bytte ECU og kanskje ledningsnettet hvis det er forskjellig. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 24, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2015 Ok må man kode nøkkel og byte hjerne eller kan man bruke den jeg har ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 24, 2015 Rapporter Share Skrevet November 24, 2015 Er ikke nødvendig å kode noe så lenge du ikke bytter ECU. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet November 24, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2015 Da er set bare å finne en motor med ikke altfor mye over 200 000 på ryggen. Noen tips på hvor jeg kan lete Evt link? Takk for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet November 24, 2015 Rapporter Share Skrevet November 24, 2015 Finn.no, bildelsbasen.se, nbfbildeler.no, finndel.no, ebay.com Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg