Pr3cis Skrevet Oktober 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Noen som vet når det skal skiftes olje på den manuelle girkassa? Den har nå gått 110.000, og jeg kan ikke se at det er blitt utført i serviceheftet. Hva med diffen fremme og bak? Er det andre steder det er olje på i forb. med quattro? Kan heller ikke se noe i serviceheftet angående dette. Det står bare oljebytte på Haldex-kobling, og det har vel ikke jeg så vidt jeg vet?Samt står det multitronic girkasse og S-tronic girkasse, det er vel automat begge deler.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Er ikke intervall på olje på girkassen og diffene.. men vil anbefale å gjøre det etterhvert.. Fort gjort. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Oktober 25, 2015 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2015 Anbefaler å bytte diff.olje annethvert år/30'000km og girolje hvert fjerde år/60'000km. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pr3cis Skrevet Oktober 26, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2015 Dette gjøres kanskje på den longlife servicen som det står det er krysset ut på. Uansett tar jeg servicene selv fremover. Da blir det bytte av olje på girkasse og differ også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg