Danieluh Skrevet Juli 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Hei Jeg lurer på om det finnes et register tilgjengelig for "mannen i gata" over bilmodeller registrert i Norge? Vet man kan søke opp et reg-nr. Det jeg er ute etter er å se hvor mange biler det finnes registrert i Norge av en spesifik modell. Helt konkret lurer jeg på hvor mange Mitsubishi L400 det finnes på skilt i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Hadde det hvert en spennende eller sjelden bil hadde jeg skjønt hvorfor du var nysgjerrig, men en L400? Når det gjelder dette pleier det som regel å være entusiaster som faktisk tar seg bryet med å spore opp biler og lager lister. Disse finner du på merkespesifikke forum hvis de finnes, men har ikke tro på at det finnes noen liste publisert over L400. Eneste håpet ditt er at du treffer på en hyggelig sjel når du ringer til SVV. Men tror ikke du får spesielt mye fornuftig derifra. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danieluh Skrevet Juli 4, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Jeg er bare nysgjerrig siden jeg har L400 selv ifm husbygging. Så lurte jeg på hvor skjelden er den f.eks. sammenligna med Tesla, eller Porche 911. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 4, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2015 Haha, liker sammenligningen.. Hvis du tar med moderbilen Hyundai H1 er den ikke så veldig sjelden ;) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg