roarhag Skrevet Juli 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2015 Hei. Kan noen fortelle meg hvordan demontere lykten slik at man kan bytte parklys pærer? Å få lykten ut er en lek, men jeg regner med hele reflektoren må ut av lyktehuset, eller tar jeg feil? Noen råd før jeg starter? Roar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2015 Om du har lykta ute, er det nok veldig enkelt, men bør gå an ute å ta ut hele lykta også, men da bør du nok ha hender som en 4-åring, eller en lang nebbtang eller kirurgisk pinsett. 1 er parklys. http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/vehicle_electrics/electrical_system/lights_lamps_switches_outside/headlights_halogen_headlights/replacing_light_bulbs_in_the_headlight_up_to_my_08_and_octavia_tour/replacing_bulb_for_the_parking_light/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roarhag Skrevet Juli 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2015 Dette er forrige model; jeg har lyktene etter faceliften... Roar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjåføren Skrevet Juli 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2015 Det er superenkelt å ta ut hovedlykta: skru ut den store hvite plastmutteren i overkant på baksiden av lykta. Trykk ned og dra hendelen som er i nedre kant av hovedlykta inn mot midten av bilen (hendelen er på høyde med støtfangeren). Så kan hele hovedlykta trekkes rett frem, den går på skinner. Parklyspæra ser du hvor sitter, men det er litt tricky å komme til. Du må av med senterdekselet, og pæra sitter litt gjemt bak ballasten til Xenonpæra. Jeg tok den ut for å komme til. Siter 2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4 1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld) 2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg