HoaxiePowah Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by borabora Takk, takk. :) Yepp, tatt bort merkene. Var vel i vinter jeg sa det, ble påkjørt og da kunne jeg like godt kjøpe ny front. ;) Og fant like godt ut at jeg kunne kjøpe litt mer oxo. ;) Hmmm.... :rolleyes: Lexus? Hvor da....??? Har da de samme hvite som jeg alltid har hatt... Siden juni 03 iallfall... ;) Er iallfall vanlige hvite, ikke noe Lexus.... De orginale liker jeg pga for mørke og faceliftene synes jeg ikke passer med fargen. Så da ble det hvite. :) nei er ikke lexus..er klar over det. Er bare jeg som kaller alle hvite for lexus. Men syns kanskje det burde vært noen mer rølige som ikke kom i så stor kontrast til rødfargen. Mulig det ser anderledes ut i virkligheten enn på bildet. FIN BIL IHVERTFALL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by a3fanatic nei er ikke lexus..er klar over det. Er bare jeg som kaller alle hvite for lexus. Men syns kanskje det burde vært noen mer rølige som ikke kom i så stor kontrast til rødfargen. Mulig det ser anderledes ut i virkligheten enn på bildet. FIN BIL IHVERTFALL! Oki. :) Prøvd orginale som sagt og sett faceliftede utgaver men synes ikke de passer med rødfargen min. Men ser etter noen andre men lite jeg liker.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 yey Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 oje... clean golf du har cg! Gti eller? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboCG Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Originally posted by Mandel oje... clean golf du har cg! Gti eller? Tja ikke akkurat.. Men motor kommer når jeg får spart litt hehe. Begynner å bli litt tomt i bil-kassa, og første prioritet blir bremser i og med at de jeg har blir overopphetet med en gang man setter i gang med litt aktiv kjøring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Mai 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2004 Må vell slenge ut noen av min også.. Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mai 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2004 Inspirert av kimoajajaj sitt lekre retusjerte bilde av Golf'en, gjorde at jeg ville lage en litt "spacet" versjon av min bil og... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P I tilleg kommer vel da oljeskift hver 10 000km på 800kr. Bruker fra 0.85 til 1,++ liter på mila. damndamn Det var HØYT oljeforbruk! Ikke en gang bobla mi som lekker olje som en sil bruker så mye. Jeg pleier å si at det er nok å peile bensin og fylle olje på den... Har du brukt korrekt moment på bunnpanneskruene?lol lol lol :roll: :roll: :roll: Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
intenzo Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 Siter [-] bmw 316i compact e36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Mai 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 28, 2004 hehe ser du noe om kvelden intenzo? eller er det fotosjåpp? mvh Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eelo Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by Mandel hehe ser du noe om kvelden intenzo? eller er det fotosjåpp? mvh Ser mere ut som MSPaint.. :D Siter 94 Pug405GTX x -86 VW Golf CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hercem Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Her er et bilde som jeg knipsa i dag. Edit: Flere bilder her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Sannelig fant jeg ikke to bilder til av R-jernet mitt: Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Originally posted by intenzo Veldig lik min gamlebil. Min var M-tech senket og som du ser M-spoiler og en del andre detaljer. Men måtte ha større motor og byttet til bilen i signaturen. Ta kontakt hvis du har spørsmål eller trenger tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Mai 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2004 Mine biler: Bruksbil Kone/Vinterbil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg