Bullit Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 hehe, vel er ikke mange som kan skryte av at de har 2/3 av bilen sin i boden sin på 2*1m:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 Originally posted by Bullit hehe, vel er ikke mange som kan skryte av at de har 2/3 av bilen sin i boden sin på 2*1m:D nei, men jeg har nærmere to biler på 3x4m :rolleyes: Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet Mai 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2004 som pokker, alltid noen som skal være bedre:D Edit: så jo at jeg allerede hadde postet i denne tråden før:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab 93 Skrevet Mai 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2004 http://www.freewebs.com/lars-kasper/bilenmin.htm her er mitt smykke .... edited by Dr_S :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Ett bilde av Rex'en... Snart klar for sommeren '04, og masse biltreff! Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeLoN Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by S-2000 Ett bilde av Rex'en... Snart klar for sommeren '04, og masse biltreff! Lookin' hot, hot, hot, man :D *misunne* Siter -Mercedes Benz 190E 2.3 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 min Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec-S Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Kan vel slenge inn ett bilde eller to av min også da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Stream Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Faktisk ganske pene de Fiestaene der. Siter Stig Johansson Min BMW 318i E46 sedan:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=153402 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2004 Originally posted by Corrado16v min Nice..Liker Corrado....pene felger hadde du og Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladetrykk Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 corrado16v , det var nyydelige bilder... hvilket kamera har du brukt? .. eller var du bare heldig med settingen slenger meg på her. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec-S Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Mr.Stream Faktisk ganske pene de Fiestaene der. Takk takk :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Efini Legger ut min også denne ser MEGET kjent ut. solgt den? går en prikk lik på oppdal. Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P corrado16v , det var nyydelige bilder... hvilket kamera har du brukt? .. eller var du bare heldig med settingen slenger meg på her. Den var fiiin :) Vanskelig/dyrt å vedlikeholde? Modell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ninja-mannen(c) Skrevet Mai 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2004 Originally posted by BLACK.PEARL Den var fiiin :) Vanskelig/dyrt å vedlikeholde? Modell? Siden det er usikker om Doktor Porsches PC er oppegående for tiden svarer vi "kameratene" hans. Bilen er grei å vedlikeholde siden de fleste av delen er tilgjengelig hos din lokale VAG-forhandler/-høgger. Eks. interiøret er nesten klin likt min fars Caddy. Annet eks.: Blinklysene er samme som på Golf II og Audi. Har forstått det slik at det er et sant helvete å skru/mekke på disse "rasedyrene" av noen biler. Skal du demontere downpipe/turbo må du modifisere/demolere verktøyet ditt ganske mye. Bilen går som ett skålda troll. Her om dagen ble den "benket" med G-måler og det viste seg at det bor en del ville fjordinger "ünter daz haube". Eine wirklicher deutsche rennwagen yodude Siter MC-porr! Dagens Mille vwbus.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg