kskors Skrevet April 22, 2015 Rapporter Share Skrevet April 22, 2015 Hei! Jeg har en mazda 6 som må ha nytt dieselpartikkelfilter. Jeg har hørt at det er enkelte biler som krever at det byttes ved merkeverksted. Stemmer dette, eller kan det gjøres privat? Har en jeg bruker til alt av service, og det hadde spart meg mange tusen om han kan bytte dette. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 22, 2015 Rapporter Share Skrevet April 22, 2015 Er ikke noe i veien for at han kan bytte det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet April 22, 2015 Rapporter Share Skrevet April 22, 2015 Er en grei jobb det som regel. Det verste er vel og få opp skruene på eksosen om de er rusta. Mulig du må flytte over temp og trykksensorene over på den nye. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kskors Skrevet April 22, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2015 Takk for svar! Da satser jeg på at han er i stand til å få fiksa det ganske greit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg