Anwo91 Skrevet April 14, 2015 Rapporter Share Skrevet April 14, 2015 Hei. Jeg har da kjøpt meg en gammel bil (1970). Bilen har vært avregistrert siden 2002. Bilen er registrert på person 1, person 2 kjøpte bilen i 2013, og nå har jeg kjøpt den. Med bilen fikk jeg et ferdig utfylt eierskifteskjema fra person 1 med dato 20/8-13. Har ikke vognkortet. Jeg lurer da på hvilken dato jeg skal skrive på skjemaet, og om det blir spørsmål om vognkort? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 14, 2015 Rapporter Share Skrevet April 14, 2015 Siden den sist ble registrert før 2002 en gang så er det gamle typen vognkort til den, derfor trenger du ikke vognkort del 2 ved eierskifte. Skriv dagens dato på melding om eierskifte, betal omregistrering og du vil få nytt vognkort i posten. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 14, 2015 Rapporter Share Skrevet April 14, 2015 Jeg liker å pirke, så derfor må jeg pirke litt :-) Det er ingen omregistreringsavgift på denne bilen da den er veteran. Vognkort får du heller ikke før bilen er vist på PKK (Evt. SVV hvis den skal ha teknisk kontroll) Det er først når bilen er godkjent, har gyldig forsikring og betalt årsavgift at du får vognkort. Først et midlertidig på SVV før den ordentlige kommer i posten :-) Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anwo91 Skrevet April 14, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2015 Skriv dagens dato på melding om eierskifte Så det går fint med to forskjellige datoer på den da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EaglePilot Skrevet April 14, 2015 Rapporter Share Skrevet April 14, 2015 Selger signerte i 2013, du signerer nå... det er jo fullt lovlig.. yamahamm reagerte på dette 1 Siter Dersom alle alltid ville ha det beste, ville alle kjøre amerikansk bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anwo91 Skrevet April 15, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2015 Takker så my for svar. Det gikk helt fint å levere eierskiftemeldingen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg