Chrisian Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Hei, skal godkjenne motor i en kadett c, men har ikke dokumentajson på opphav. Hva gjør jeg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Hvis det er en du har kjøpt i senere tid, så få kvittering fra den du kjøpte den med. Er det en du har hatt liggende lenge, fra før desse reglene kom, så sjekk med tollvesenet om hva du skal gjøre da, om du må opplyse om chassisnr om det er en bil du har høggd, Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Dokumentasjon på opphav? Er det virkelig krav til dette? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_nor Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Jepp, sann dei veit at den ikkje er stjelt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisian Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Fikk tak i selger slik de ordnet seg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Håper ikke de krever det når jeg skal godkjenne ombyggingen av bilen min ;P Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrisian Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Det er krav til det. Fikk svar fra BT at de ville ha det. De vill bare vite hvor den kommer fra, underskrift fra selger med kjøpssum eller moms papir (om kjøpt fra utland) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 9, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2015 Aha, ikke verre nei, da er det jo en smal sak.. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg