LMUvaag Skrevet Februar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2015 Hei! Er i ferd med å importere en 3.0 Tdi fra Tyskland, men før jeg gjør det vil jeg sjekke litt erfaringer og info på disse bilene. Info om Bilen: -A4 B7 3.0Tdi -05 modell -Manuell og Quattro -Gått 180.000 -204 hester'n Noen som har noe å fortelle om disse? Svake og gode sider? Bilen har vært i et og samme firma siden ny, og fullt servicehefte hos Audi fram til 144.000. Dette er også noe jeg lurer på? Er det ingen servicer mellom 144.000 til 180.000? Når blir registerreim skiftet på disse? Det blir å ta en service uansett på denne hvis jeg kjøper, hva innebærer da en 180.000 service? Takk på forhånd! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Februar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2015 Har ikke disse kjede? Eller er det ikke samme motor som i audi a6 c6? Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMUvaag Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2015 Det kan jeg desverre ikke svare på.. Noen andre som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Februar 28, 2015 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2015 BKN-motor? Er kjede på den. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMUvaag Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2015 BKN-motor? Er nok reim(er) på den. Jeg vet svært lite om disse bilene.. Så BKN- motor eller ikke vet jeg ikke. Når skiftes reg.reim på denne da? For hver 120.000? Ellers, noen andre som har noe å si om denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2015 Rettelse, BKN har kjeder og har ikke skifteintervall. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMUvaag Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2015 Etter nærmere titt på delekatalog til denne bilen tror jeg det er kjede. Link: http://www.autodeler.co.no/audi/a4-avant-8ed-b7/18414/10511/registerkjede Rettelse, BKN har kjeder og har ikke skifteintervall. Ingen skifteintervall nei.. Da er jo ikke dette noe å tenke på :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 1, 2015 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2015 Bruktbiler fra Tyskland mangler ofte tilleggsvarem (Webasto, eller elektrisk hjelpevarmer) Kan kanskje ha litt betydning avh. av hvor du bor, garasje etc. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LMUvaag Skrevet Mars 1, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2015 Bruktbiler fra Tyskland mangler ofte tilleggsvarem (Webasto, eller elektrisk hjelpevarmer) Kan kanskje ha litt betydning avh. av hvor du bor, garasje etc. -- Webasto er det ihvertfall ikke på denne. Har oppvarmet garasje og bor i Østfold, så er vel ikke sikkert det er nødvendig. Dette går vel å ettermontere i værste fall. Et annet pluss, er at det er varme i setene i denne, noe som heller ikke så vanlig i Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg