jacobsen84 Skrevet Desember 4, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2014 Hei har da kjøpt meg en audi 1.8tq 98mod. men jeg har noen små fiks å gjøre. men det ene bildet jeg legger til er det bilde av displayet i midten og kmteller til siden. kmtelleren viser ikkje alle talla og displayet for skjekk av motor og sånt som er i midten viser vanlig i begynnelelsen og etterhvert forsvinner tekst og tall. noen som har peil på hvorfor? det andre bildet viser jeg temp måler for oljen. dette er tatt under normal kjøring er denne tempen normal? dne stiger litt når bilen står stille opp i mot 100 grader. :/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2014 Det er pixel feil i displayene, det kan fikses ved at du åpner speedometer og lodder på nye display, eller kjøper nytt/brukt speedometer og monterer. Oljetemperaturen er helt normal. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2014 ok takker for svar. :) men jeg har ett problem til og det er abs lampa. den lyser hver gang under oppstart og abs funker ikkje når bremser. :/ noen løsning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet Desember 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2014 Abs føler på en av hjulene er defekt dårlig, hvilken hjul eller side kan du se med en diagnose. Bytter du en av dem så er nok det problemet løst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2014 ok takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Desember 5, 2014 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2014 Når du har tatt diagnose å funnet ut hvilket hjul problemet er på måler du sensoren før du bestiller ny. Kan være ABS ringen som er defekt, ikke nødvendigvis sensor selv om det er mest trolig. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen84 Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2015 Men passer displayet te en noen år nyere modell? tenker på instrument panelet :) legger til bilde av den jeg vill ha for den er det digital klokke på den gamle er det analogt. noe og si??? og blir turbon noe rød glødende etter vanlig kjøring? :) og jeg tenkte bytte ut denna turbon siden den har gått 260 nå føler den begynner å bli slitt. men HVOR får man tak i nye i samme størrelse (orginalt) OG pris? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg