RekordCoupe67 Skrevet November 25, 2014 Rapporter Share Skrevet November 25, 2014 Noen som har ei grei forklaring på hvordan jeg får byttet frontlyspærer? Veldig trangt og jeg ser ikke hvordan de er festet. Gode råd mottas. Gjelder Passat 2006-modell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grev1 Skrevet November 25, 2014 Rapporter Share Skrevet November 25, 2014 På Octavia drar man i et lite "håndtak" eller hva man kan kalle det, på lykta, mot grillen. Da er det bare å løsne kontakter å dra ut hele lykta. Skulle tro det var en lignende løsning på Passat. Siter Octavia MK2 Golf MK4 RX7 FC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet November 26, 2014 Rapporter Share Skrevet November 26, 2014 Om det er Xenonlys så må du nok av med front / støtfanger for å ta ut lykta. Med h7 halogen er det noe lettere. Bruk søkefunksjonen så finner du noen flere tråder om samme emne. Søk på : "skifte pære passat" -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe DiMaggio Skrevet November 29, 2014 Rapporter Share Skrevet November 29, 2014 Det er veldig kronglete. Jeg har gjort det flere ganger på min 2006 (den har ikke xenon). Du får taket på det etter hvert, men igjen. Det er ett helvete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg