jacobsen84 Skrevet November 19, 2014 Rapporter Share Skrevet November 19, 2014 hei er det noe spesielt jeg må gjøre mere enn å bare bytte over motor?? må jeg bytte hjerne og kabler?? fant en motor billig til salgs gått bare 212k bare lurer altså. og passer instrumentpanelet fra en a6 c4 over til 100 c4?? dette er intrumentpanelet er til en samme motor bare 30v 2.8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opel astra Skrevet November 19, 2014 Rapporter Share Skrevet November 19, 2014 Dette er nok samme motorer da skal det bare å flytte over, er kablesett og hjerne fra den andre motoren med, (er det samme kode på motorene) koden står i motorrommet eller på reg reima. Hadde ville byttet full reg reim før jeg setter inn ny motor. girkassa passer på overens med disse motorene så det skal ikke by på problemer. instrumentpanelet tru jeg ikke passer over. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet November 23, 2014 Rapporter Share Skrevet November 23, 2014 neineineinei, 12V og 30V motoren er ikke like. Kan aldri tenke meg at ECU og ledningsnett går om-enannen her:S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg