Gå til innhold

avløps slange Rs2

Ranger emnet


rs2tom

Anbefalte innlegg

Ok.  Mener at det kun er en foran og en bak.  Iallefall etter ETKA.   Grunnen for at jeg lurer er for når jeg skulle kikke inne i kanalene så ligger den ene løst inne i selve kanalen. Merkelig syntes jeg,  Slangen er trukket ned A-stolpene forbi alt det eletriske og ned ett hull til kanalen.  Begynner ikke å ruste da nei... 

LIVET ER FOR KORT FOR Å KJØRE KJEDELIGE BILER,,,,KJØP DEG AUDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tegning i ETKA vises bare ene siden, men ser du på delenumrene ser du at det er 2 stk 8A9877231 slanger framme og 2 stk 4A9877233 slanger bak 1-winking.gif

 

Dersom slangene ikke kommer ut av rammen mellom kanal og A-stolpe må du fiske de frem og ut slik at dreneringsvann renner ut - og ikke ned i kanalene. Den gummimuffen på enden av slangene foran er 4D0877242B. Er det allerede vann i kanalen må du selvsagt få dette ut og la det tørke, er dreneringsplugger i bunn av kanalene, foran og bak.

 

511328_x800.jpg

 

vWNU6.jpg

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei.   Er det ikke typisk. Delene er utgått hos Møller. 

Slik jeg ser det, så har forrige eier av bilen hatt tette slanger og fått samme svar av Møller som meg.  

Så da har han har brukt hageslange, men sikkert greit det, det er jo bare vann som skal renne gjennom.

Problemene var nok å føre slangen ned der den skal ligge ,   Han har derfor tatt en snarvei bak A.stolpe bekledningen og ned i selve Kanalen,  wtf.gif  

Det jeg gjorde var å dra driten opp og bruke El-trekkefjær til å tre den der den skal ligge. ( inne i  A-stolpen) Da ble det utrolig lett, ellers så hadde dette vært en umulig oppgave. 

LIVET ER FOR KORT FOR Å KJØRE KJEDELIGE BILER,,,,KJØP DEG AUDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår