møkkapassat Skrevet September 30, 2014 Rapporter Share Skrevet September 30, 2014 (endret) Har en Passat 99 som starter og går i noen sekunder før den stopper, som om det skulle vært et startsperre problem. Koblet av batteriet i en lengre periode, og når jeg koblet det på igjen startet den og gikk i en ukes tid før problemet kom tilbake. Har hatt den inne til diagnose, men får beskjed om at ecu er mest sannsynlig defekt og måtte byttes og at ikke de klarte å få tak i den delen. fant en på ebay og prøvde diagnose en gang til men de får ikke kontakt med ecu. kan det være noe annet som gjør at det ikke oppnås kontakt med ecu. (den nye er brukt) eller er det noen måte å sjekke om den er defekt noen kloke hoder med svar? Endret September 30, 2014 av møkkapassat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 30, 2014 Rapporter Share Skrevet September 30, 2014 Får du ikke kontakt med hverken den nye eller gamle ECU ? Får du kontakt med andre moduer, som f.eks ABS og klima ? Om du ikke får kontakt med noen moduler er det kankje forbindelse til diagnosekontakten, men er det bare ECU så der det vel den som er død. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møkkapassat Skrevet Oktober 1, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Snakka med vw idag og de forsøkte ikke å sjekke om de fikk kontakt med noen andre moduler. Jeg mistenker at det er en kontaktfeil da den nye ecu har blitt testet før jeg kjøpte den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Oktober 1, 2014 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2014 Sjekk sikringene til diagnosekontakten og til startsperre meiner startsperren har flere sikringer, om du ikke har sikrings diagrammet sjekk alle sikringene. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
møkkapassat Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Skal sjekke det, men sitter det noen sikringer andre steder enn i boksen i dashbordet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg