skidoo Skrevet September 23, 2014 Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 Har ett problem att Min 97 mod polo 1.4 bensin sviver i noen minutter feilfritt før motoren stopper. Dette skjer også om jeg kjører bilen. Noen her inne som har peiling på hva dette kan være?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 23, 2014 Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 Og når motor har stoppet lar den seg ikke starte igjen før den er kald? Høres i såfall ut som defekt hallgiver. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skidoo Skrevet September 23, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2014 Motoren starter igjenn med en gang og sviver noen minutter før den igjenn stopper. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 24, 2014 Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Kan det være tett lufting til bensintank? prøv uten tanklokk. Ellers kan det være coilen, de feiler ofte når de blir varme. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skidoo Skrevet September 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Nå har bilen gått en stund på tomgang uten tanklokket på å den har ikke stoppa så da ser det ut som feilen er der...er vell ett åndefilter som er tett da? Å hvor sitter det sånn ca?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skidoo Skrevet September 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Nei, den stoppa igjenn nå. Får prøve coilen da...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skidoo Skrevet September 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Prøvde med en annen coil nå som jeg veit virker som den skal og bilen er lik. Kan det være bensinpompa som er dårli? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skidoo Skrevet September 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Bensinpumpa pumper i 1-2sekunder før den stopper...er det da selve pumpa som kødder eller kan d være noe annet som gjør att pumpa stopper?:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet September 24, 2014 Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Når du slår på tenninga så skal bensinpumpa gå i 2 sekunder, og så stopper den inntil motor starter. Når motor går, så skal pumpa gå hele tiden - men det hører vi oftest ikke. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skidoo Skrevet September 24, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Når motoren sviver så stopper pumpa etter 2-3min ca fant jeg ut nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 24, 2014 Rapporter Share Skrevet September 24, 2014 Bensinpumpa går så lenge den får pulser fra hallgiveren. Om motor stopper så vil dermed bensinpumpa stoppe. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skidoo Skrevet September 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2014 Okei, veit du hvor hallgiveren sitter?:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skidoo Skrevet September 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Det var ikke hallgiver... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet September 27, 2014 Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Bensinpumpa går så lenge den får pulser fra hallgiveren. Om motor stopper så vil dermed bensinpumpa stoppe. Forutsatt at alt annet er i orden, så som pumperele, pumpe, strømtilførsel og filter. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skidoo Skrevet September 27, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2014 Har hatt med meg ein bilkyndig en og sett på releer, pumpe, strøm, filter, dyser mm og har kommer fram til att det kan være veivsensor som kødder eller noe i hjernen. Finner ut dette på mandag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg