ravileoh Skrevet August 20, 2014 Rapporter Share Skrevet August 20, 2014 Har fått en misstenkelig plystrelyd i motoren - som jeg mistenker kommer fra turboen. Lyden er mest merkbar etter oppstart når bilen aksellerer, men den kommer også når motorhastigheten økes til f. eks 3000 omdr. og gassen slippes. Lyden er ikke spesielt sjenerende, og jeg tror ikke det er noe mekanisk med lager etc. Noen som har vært borti dette fenomenet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 20, 2014 Rapporter Share Skrevet August 20, 2014 Kan være lekkasje på en turboslange eller og kanskje sliten turbo. Hør om det blåser noe spesielt i motorrommet. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWgutt86 Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Lurer på det samme. Høres ut som det er en utrykkningsbil bak meg. Og folk som sitter på meg kvekker til, for det høres ut som politiet kommer kjørende bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWgutt86 Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 1.9 TDI fra VAG 2007 mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 22, 2014 Rapporter Share Skrevet August 22, 2014 Om det er omtrent sånn, så er nok turboen din klar for og bytte ut. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg