Passat 95tdi Skrevet August 6, 2014 Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Lurer på om fjærene til en 99 mod golf 4 1.6 kombi passer på en 2001 1.6 kombi ? Noen om vet? Thx !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 6, 2014 Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Vil anta det ja, samme karosseri og samme motorstørrelse. Passat 95tdi reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat 95tdi Skrevet August 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Ser når jeg skal bestille fjærer at det er valg om det er bil med ac eller uten ac... Hmm.. noe å passe på... min 2001 har ac.. men tviler på at 99 mod hadde.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 6, 2014 Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Om du skal kjøpe alle nye så hadde jeg heller kjøpt et komplett senkesett. Er sikkert biligere også ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat 95tdi Skrevet August 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 nettopp kjøpt denne golfen til datteren min, og det var knekte fjærer foran på denne.. ( i bunn) Prøver å få tak i no brukt da serru.. og vil sjekke muligheten for å bruke disse fra en 99 mod.. :) Senking er ikke aktuelt på denne.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 6, 2014 Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Når du bytter så bytt på begge sider på samme aksel. Med fordel bytter du også støvmansjettene når du først har alt av Sjekk gjerne på www.skruvat.no , bildeler.no eller www.mekonomen.no, koster ikke stort for nye. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 6, 2014 Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Om du skal kjøpe alle nye så hadde jeg heller kjøpt et komplett senkesett. Er sikkert biligere også Man må også huske å legge på 2000kr ++ på prisen på senkefjærer. Senkefjærene må godkjennes. Og for å få de godkjent må man ha 4hjulskontroll og lys kontroll. Ny fjær (original høyde) ligger til 660kr stk. Du bør bytte på begge sider (akslingen) så du får lik trykk på fjæra http://www.bildeler.no/ Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 6, 2014 Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Man må også huske å legge på 2000kr ++ på prisen på senkefjærer. Senkefjærene må godkjennes. Og for å få de godkjent må man ha 4hjulskontroll og lys kontroll. Ja, er klar over det, men som jeg skrev, hadde det vært min bil så hadde jeg ikke vært i tvil Senkefjærer koster fra 1363 og oppover (AP), for alle fire. Fire originale koster fort det doble. Men siden dette kun skal være en bruksbil, samt TS gjerne vil ha det fikset billigst mulig, så er det selvsagt enklest (og billigst) å kun bytte de to foran med originale eller tilsvarende Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 6, 2014 Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Hadde så klart valgt senkefjærer om det var bilen min å Billigere om man må bytte alle 4, og ser bedre ut Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat 95tdi Skrevet August 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Har mulighet til å kjøpe 4 stk til 500,- + frakt.. Derfor greit å vite om de går om hverandre:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet August 6, 2014 Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 Fjærene på en 99 har iallefall lik art.nr som fjærene til en 01 modell hos bildeler.no Passat 95tdi reagerte på dette 1 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passat 95tdi Skrevet August 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2014 tusen takk for hjelpa så langt !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg