Andro Skrevet Juli 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2014 Min gule motorlampe, som i instruksjonsbok betyr noe feil på avgass begynte plutselig å lyse igår kveld under en normal kjøretur.. Noen som vet hva dette kan være.. Bilen er en 2007mod xl-7 2,0td manuell.. Km stand 90000. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2014 Har denne noe med saken å gjøre? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2014 Nei. Har ikke gjort det enda. Så hva kan det være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2014 Nightking har du noen råd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juli 20, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2014 Desverre så klarer ikke jeg å avlese feilkode på bilen din, via internett :) Du må nok avlese feilkode først å fremst! Det er ALLTID det første som må gjøres når motorlampa tennes.. Hvis feilen er: P1517 P0500 Så er det bare å slette feilkoden å tut og kjør. Typiske feilkoder som ikke betyr noe Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Kodene mine er df 001og 031 og 122 håper dette sier deg mer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juli 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Nei. Dette er ikke noen feilkoder på den bilen. Kodene skal begynne på P og være fire tall bak... Kodene kan være noe sære greier fra en kina tester kanskje? Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andro Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Såpass. Nei jeg kom akkurat ut igjen ifra ett mekonomen verksted. Dem skal vel ha noe bra greier? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Juli 21, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2014 Ok. Det apparatet dems er ikke bra. Har hatt flere fra mekonomen hos oss for å lese av feilkoder på jobben. De får ikke feilkoder som kan tolkes. Bortkasta penger.. De har noe eget utvikla diagnose greier. Beste er uten tvil å bruke originalt diagnose apparat.. Men vi har ett universalt på jobben som leser vanlig koder vi, så kan da ikke være så vanskelig.. Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg