MariusFS Skrevet Juli 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2014 Hei, Solgte akkurat noen felger som har stått på min Audi A4 B6. Den er jo som sagt 5x112. Han som kjøpte de mente at de er 5x114,3 og derfor ikke går på hans Passat. Hvordan er det mulig at de passet min Audi og ikke hans Passat når begge har 5x112 som boltsirkel? Håper på raske svar!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2014 Har du har brukt slingrebolter? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusFS Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2014 Ja, mest sannsynlig dette som har stått på men jeg bruker de nå på min bil selvom det er 5x112 på nye felger. Trenger han sentreringsringer i tillegg til slingrebolter? Har du noen linker så jeg får bestilt dette ASAP? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2014 En dekk/felg forhandler har senterringer. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusFS Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2014 Haha, det skjønner jeg. Men har du link til sentreringsring og slingrebolter som passer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 11, 2014 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2014 Nei, dessverre. Men drar du til en forhandler skaffer han det kjapt, hvis han ikke har det liggende.Husk å opplys han om hvilken biltype og modell felgene skal på, og hva senterhullsdiameteren er på felgen. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg