Ottesen Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Bilen begynner å hoppe når jeg kjører....har prøvd å stille på hvor mye bensin gasseren skal få men det oppstår ennå..... Jeg vet at pluggene er litt gamle og luftfilteret er gammelt men det kan umulig vært hele problemet ? Jeg tenker at tenningen er feil stilt..... Bilen begynte å hoppe (akkurat som om jeg skulle skru av og på tenningen fort hele tiden) ved 1000-3000 rpm.....da tenkte jeg kanskje at den fikk formye bensin så jeg skrudde ned på forgasseren slik at den skulle få mindre bensin....men da kom hoppingen ved høyere turtall bare..... HJELP !? Setter fockings mye pris på svar.....:) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Feilen står i grillen..... FORD!!!! :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Bead-lock Feilen står i grillen..... FORD!!!! :D haha....den var ny :rolleyes: Hvor står det Ford ?! hadde satt pris på seriøse svar..... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CamaroCab Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 hvilken type forgasser har du? Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElCamino Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Du kan da begynde med å kjøpe nye plugger, å så tar du å måler tenningen? hvor mange grader fortenning skla det vere på desse da? Siter 1978 Chevrolet Camaro 1999 Opel Omega 1978 Opel Ascona B prosjekt Speed kills, drive japanese and live forever! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 10 grader... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8power Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hva har du justert på forgasseren? Bare co skruene eller har du justert flottørhøyden? Syntomene dine kan minne om for lavt flottørnivå eller dårlig bensin tilførsel.Vanskelig å si uten å være der selvsagt.Men plugger og bensinfilter er nå en billig ting å begynne med.Har du hatt av fordelerlokket og sett at alt ser greit ut? Siter 1967 Buick Elektra Limited 4dht prosjekt 1968 Oldsmobile 98 Convertible 1968 Buick Skylark 2dht prosjekt 1969 Dodge Charger 440 1978 Chevrolet Corvette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 ja,ja.... men det er jo en hest der som prøver å løpe for harde livet for å komme vekk fra problemene... :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by CamaroCab hvilken type forgasser har du? Edelbrock 600 tror jeg.......vet iallefall at det er edelbrock :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by V8power Hva har du justert på forgasseren? Bare co skruene eller har du justert flottørhøyden? Syntomene dine kan minne om for lavt flottørnivå eller dårlig bensin tilførsel.Vanskelig å si uten å være der selvsagt.Men plugger og bensinfilter er nå en billig ting å begynne med.Har du hatt av fordelerlokket og sett at alt ser greit ut? Jeg har ikke hatt av fordelerlokket å tittet.....men jeg har skrudd på bensintilførselen.....men co skruene og flottørhøyden ?........jeg har ikke så mye peiling på dette..... Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Originally posted by Bead-lock ja,ja.... men det er jo en hest der som prøver å løpe for harde livet for å komme vekk fra problemene... :D anger2 knock heyyou Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Problemet er løst.......tennpluggene var ikke akkurat så fine....skal ta bilde når jeg får kameraet mitt...... nå går bilen pent bra Devil Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg