Gå til innhold

Audi 100 VS A6 INNPRESS

Ranger emnet


Akram

Anbefalte innlegg

Ok, men nå var det vognkortene jeg spurte ombuttrock.gif  , er jo en grunn til at de er forandret, har hatt mange 100er i forskjellige motorstørrelser og samme med A6 C4er og der står som nevnt over, kan du linke meg de katalogene du refererer tilthumb.gif

 

BT mente jeg kunne ha et 30 på A6n som er oppgitt med et 37..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møller selv oppgir ET45 på alle FWD C4. ET40 på S4 og S6 type C4 smile.gif

Hvordan SVV/BT finner oppgitt ET40 på Audi 100 C4, det kan man lure på 1-winking.gif Jeg kan ikke svare, tror ikke de kan svare selv heller :D

 

KZ659.jpg

 

Mail (under) fra typegodkjenningen i Møller for alle C4 (unntatt S-modellene).

hCZdy.jpg

B5yL0.jpg

 

 

Felgleverandører oppgir også originalt innpress på 45 til C4; http://www.martinsfelger.no/felger/felgguide/Audi-100-C4-100%2890-94%29.aspx?get=wheel&id=58

 

Hele listen : http://www.bilforumet.no/topic/68618-sjekk-boltsirkel-her/

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DEKK/FELG Dekk foran (standard) 195/65 R 15 Dekk bak (standard) 195/65 R 15 Hastighetsindeks foran H (210 km/t) Hastighetsindeks bak Ikke oppgitt Lastindeks foran 87 Lastindeks bak 87 Innpress foran 40 mm Innpress bak 40 mm

DEKK/FELG Dekk foran (standard) 195/65 R 15 Dekk bak (standard) 195/65 R 15 Hastighetsindeks foran U (200 km/t) Hastighetsindeks bak Ikke oppgitt Lastindeks foran 86 Lastindeks bak 86 Innpress foran 37 mm Innpress bak 37 mm

 

Her er kjøretøy opplysningene fra bilene mine som begge er solgt nye i Norge. Virker som BT tar utgangspunkt i vognkortet, men uvisst hvem som har utarbeidet det og merkelig at møller oppgir noe helt annet.

 

Bilstein B12 pro kit inneholder dempere og fjærer og leveres til A6 C4n men ikke 100n og tenkte muligens det var forskjell på noen komponenter på faceliften som utgjorde 

forskjell i innpress som var grunnen. Men er alle da enige om at understellet på 1991 100 m 2,8 AAH er likt 1996 A6 m 2,8 AAHracesmile.gif 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var merkelig, står jo ET 37, noe som ikke burde være lovlig på C4. ET 40 er greit nok da det er innenfor +/- 7,5mm. Jeg kontaktet Møller (mailen over) i forbindelse med samme sak, toerfeil på PKK. Og jo, svaret jeg fikk ser du ;) Som sagt, jeg kan ikke svare på hvorfor det er slik, og er temmelig sikker på at det kan heller ikke SVV ;)

 

På C4 er det et skille i 1993 på selve hjullagerhuset foran, de med chassisnummer P- 001 984 og senere har ikke samme delenummer som de før. Er også forskjellige fjærer på de forskjellige motorene, ellers likt.

Bilforumet.no
Administrator

Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår