Gå til innhold

Min første bil BMW 325i Cab

Ranger emnet


JohnDeere

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

perfekt cab, skal vi se da... e46 m3 front, hella facelift lykter, e46 sideskjørt og hekk, greie 18" hjul, facelift blinkere foran, effektanlegg, filter ++

 

hehe... det er min smak da... noe som ikke alle andre har... takler ikke standard e36 mtech stylinga... er for vanlig

_________________

 

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

 

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JohnDeere

Ja.. Det var nå de baklyktene.. de var dårlig likt blant folk gitt..

 

Likte lyktene jeg og!;)

Blir vel litt kjipt hvis alle skal kjøre rundt med rød&hvite baklykter?

Da blir du bare en i mengden da...

Og nå kommer alle til å si at

"det er så mange som kjører rundt med de stygge lexus-lyktene"

 

NEWSFLASH; Det er flere med rød&hvite lykter!;)

Ikke det at det ikke er pent med rød&hvite lykter,

men på denne kjerra passa de lyktene syns nå jeg!

 

Fin pris også foressten,

har en kamerat som har en lik en tilsalgs for 180"kr!:D

07 VW Passat 2.0TDI Highline

99 VW Golf 1.6

61 Humber Super Snipe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by KERSHER

helt enig!

 

D-R-I-T i hva andre mener! :)

 

whatever floats youre boat :D

 

Du aner ikke hvor mye pepper jeg har fått pga av at jeg har carbon panser på min E36 :rolleyes:

 

for all del.. gjør akkurat hva du selv vil me bilen din!! Skal være slik.. har fått litt kjeft for ting folk ikke liker med bilen min jeg å, men det driter jeg i. Min bil min smak... din bil din smak. Han spurte om komentarer og da regner jeg med at vi ikke skal komentere etter hans smak men vår smak... mente ikke noe galt med det jeg sa.. sa bare min mening. Thats it:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

John Deere:

 

1056313561.jpg

 

Den Cab'n der er det Kenth hos Streetdesign som har eid, han er kompis av meg. Kan høre med han om hvordan panseret osv er mekket. Og om du lurer på mere, så spør..

 

Ganske heavy anlegg i den der. Pent interiør, med skreddersydde seter osv.. Den er gaaaaaanske lav også :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ser bentley like sjeldent som e36 med komplett m3 styling. Altså full pakke..Ikke bare en svær front..

 

Tøft med carbonpanser. Lagde du det selv? Fikk masse tilbud på Elmia Jønkøping bilmessa på fredagen.. men skulle ha 10lapper for bagasjerommet og 10 lapper for panseret.. Mye penger med de veide vare 4kg til sammen da:)

Allroad 2.5TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at det finns så utroligt med bmw E36 "M" så ville jeg uten tvil satset på E46 styling..

kombinert med noen sinnsyke chrom felger.. (kamerat har 10x18 245 chrome/kant felger på sin).. tar seg vanvittig bra ut !

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by JohnDeere

 

Teflonbehandlet bilen med en gang jeg fikk den, skal nok greie å holde den pen. Den er foreløpig forsikret på far. Han betaler 5000,- full kasko. Det er vel ikke værst pris...

 

Nei det er IKKE verst pris for en 325i cab, er han en veldig stor kunde hos forsikringselskapet.

 

Normalt ligger prisen på 325i cab med full kasko og bonus på rundt 15.000

 

160 høvdinger var ikke verst for den, hvor langt er den godt?

05 BMW E61 525IA Touring

 

x 01 BMW E46 320d Sedan

x 95 BMW E36 320i 24v M-tech

x 92 BMW E36 320i 24v Coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår