Skillz2k Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Har tatt clutchen av en motor som hadde 5 trinns kasse og skal sette den på min motor som har 4 trinnskasse. Vil dette passe rett over? Ikke noe problem? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 clutch er noe man bør kjøpe nytt. :) Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 budget! dessuten virket den helt ny Men du svarte ikke på spørsmålet :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Der er jeg redd du vil få problemer.... Du kan prøve å måle, men jeg har alrdi fått de til å passe om hverandre.. Clutchen til 5 trinns kassa har to-tre m illimeters større radius på senterhullet som skal tres inn på kassa.... :( Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Da henter jeg like godt hele kassen da. Så får jeg 5 trinns Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg