Rådebank Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Vurderer å handle fra mister-auto.no noen erfaringer fra dette firmaet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jägermeister Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Har hørt bare gode ting om dem. Siter Kvalitetsdeler til de fleste bilmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Er en sånn multinasjonal side, googla litt tidligere i dag og kom på mister-auto.ie eller noe slikt, fikk plutselig spørsmål om jeg ville over på Norsk side.Bare pass på at det ikke er en slik google-translate-butikk. Sikkert ikke det siden Jägern her har godord om dem. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebank Skrevet April 12, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 noen erfaring fra autodeler.co.no da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 12, 2014 Rapporter Share Skrevet April 12, 2014 Har hørt noe negativt om de, men finner ikke igjen kilden på nettet. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 13, 2014 Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 Autodeler.co.no er samme som reservedeler24.co.no og her er det mange som klager, retur av deler er håpløst hos disse firmaene. Quattro73 reagerte på dette 1 Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rådebank Skrevet April 13, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 Kom faktisk på at eg hadde bestilt fra autodeler før.. fikk delene, men det tok sin tid tror eg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet April 13, 2014 Rapporter Share Skrevet April 13, 2014 Ja eg eg bestilte av reservedelere.co.no selv og fekk det eg skulle ha men det er veldig mangen som ikke får delene eller får feil deler, eg gidder ikke ta den risikoen derfor bestiller eg heller fra Jägermeister her på forumet han er faktisk billigere enn disse firmaene spesielt etter du har betalt tollgebyrer,frakt og MVA som kommer i tilegg hos autodeler og reservedeler Quattro73 og Einar reagerte på dette 2 Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoTriX Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 Noen som vet om det tilkommer fortolling eller annet ved bestilling fra Mister-Auto ? Finner ikke noe om dette på nettsiden.. Siter 2000 Peugeot 406 Break HDIKjør hardt, kjør stil -kjør dieselbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 Må nok ut med toll og moms på deler fra mister-auto,de holder jo til i Frankrike. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Passelat35i Skrevet August 1, 2014 Rapporter Share Skrevet August 1, 2014 Prisene på mister-auto er inkl mva og toll. Handlet mye derifra og har ingenting negativt å si. Sendingene kommer 1 dag etter anntatt leverings dag pga posten osv. NoTriX reagerte på dette 1 Siter WagonMilitia*Vw T5 kassabilen*Passat 35i VR6 3.0 NA&2.8 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 3, 2014 Rapporter Share Skrevet August 3, 2014 Har aldri hørt om utenlandske nettbutikker som har lagt inn norsk toll og moms i sine priser,det var nytt for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 3, 2014 Rapporter Share Skrevet August 3, 2014 Har aldri hørt om utenlandske nettbutikker som har lagt inn norsk toll og moms i sine priser,det var nytt for meg. Jeg kjenner ikke til mister-auto, men på Dekkonline.com (Delticom i Tyskland) er prisene inkludert Norsk toll og moms, samt frakt hjem på døren til kjøper Har handlet mye der og er meget fornøyd. Passelat35i reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 3, 2014 Rapporter Share Skrevet August 3, 2014 Det er ikke toll på dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet August 4, 2014 Rapporter Share Skrevet August 4, 2014 Ved et søk i brønnøysund registrene så er delticom og mister-auto et norskregistrert utenlandsk foretak med eget organisasjonsnr. Det vil si en norsk filial av et utenlandskregistrert selskap. Begge selskaper er registrert i merverdiavgiftsregisteret. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg