golk killer Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 DTM utgår ikke!!! Du må satse på DTM, har DTM liggenes sliter kun meå tilpasse den!! kommer sikkert i morgen skal få naboens hjelp i kveld!!! Hehe!!! PS: Husk å hils neste gang, hilsen askøy ganster:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Slim! Min fire toms ga veldig lite ekstra lyd, men chrome tuppen er pen og det liker jeg. med senk på en 6N vil en 4" utblås fingere som en veiskrape.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by kidn PS: Husk å hils neste gang, hilsen askøy ganster:) heh, huska det i stad så du:) er ikke vant til at du kjører golf ennå:D Originally posted by nitewlkr med senk på en 6N vil en 4" utblås fingere som en veiskrape.... ja kanskje det, men ikke alle senker som deg nitewlkr, med disse vegene på denne jevla øyen går det ikke bra å senke noe vanvittig, med mindre du vil ødelegge bilen helt da;) Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Hey I`m the man you are looking for!!!!!!!!!!! Jeg har LAZER Deeptone bakpotte og er VELDIG fornøyd.... PM meg mail adr di så skal jeg maile deg bilde....Blir akkurat stort nok med 76mmx2 og jeg er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) enig med deg når det gjelder oval og DTM...fysj og fysj....... Bakpotta kosta 3600(men de gjorde tidenes regnefeil så jeg fikk den for 1650kr) så prisen du har fått er nok ganske bra!!!!!!! Eneste er: hvis ikke du skal skjære i fangeren så burde du dra på Møller å få tak i litt lenger bolter til festene på bakpotta og senke den ned 1,5cm ellers ligger den inntil fangeren og da går lakken akkurat der(spør meg......)Dette FØR montering.....! PS: lyden er mye utenfor(fet er uttalelsen andre kommer med) og litt grom inni...og dette er før KN filteret er montert.......(4.Mai) Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rfPolo Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 endelig!!!!wee even_e84@hotmail.com EDIT: hva har du før potta bak da? orginal? Siter - '01 SEAT Leon 4 20VT X '96 VW Polo Colour Concept Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by PoloDude PS: lyden er mye utenfor(fet er uttalelsen andre kommer med) og litt grom inni...og dette er før KN filteret er montert.......(4.Mai) Ja, hva er det med Polo? En på jobben har en 1.4l som høres ut som et jagerfly når han gir gass, misunner han den lyden. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Originally posted by Slim! Ja, hva er det med Polo? En på jobben har en 1.4l som høres ut som et jagerfly når han gir gass, misunner han den lyden. er vel ikke 1.4 16v !? :cool: såfall så er det 100 hesters utgaven... er ganske bra lyd i min bil også ;) supersprint eff.anlegg fram te kat og k&n 57i kit... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Han har 64HK'en :D Høres ut som en grom Porsche som kommer susende så er det bare en liten grønn Polo med hissig front og lexuslykter Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet April 16, 2004 Rapporter Share Skrevet April 16, 2004 Har orginal fremover fra bakpotta(tenkte å bytte etterhvert når ting faller sammen=enda litt kulere lyd......... Ang Polo lyd så hadde 1,6-en min ganske "dyp" lyd i utgangspungtet(på tomgang) Skal maile deg bilder iløpet av helgen jeg........... Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by Slim! Han har 64HK'en :D Høres ut som en grom Porsche som kommer susende så er det bare en liten grønn Polo med hissig front og lexuslykter Dieselen? eneste polo med 64hk er 1.9D Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Originally posted by nitewlkr Dieselen? eneste polo med 64hk er 1.9D han mener sikkert 1.4 60hestern :) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Den høres hvertfall ikke ut som noen dieselbil og han har sagt selv at det er en 1.4l. Her er profilen hans: PoloThomas. Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg