audia4b5 Skrevet April 5, 2014 Rapporter Share Skrevet April 5, 2014 Hallo jeg har en audi a4 b5 1997 mod og har noen feil mld på airbagen er det noen som vet hva dette kan hvere for ett problem ??hvordan man kan løse det uten at det koster flere tusen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet April 5, 2014 Rapporter Share Skrevet April 5, 2014 Hmm.. Jeg finner ikke de feilkodene i heletatt, hvilket diagnoseutstyr bruker du?Iom at det er beltestrammer alle belter bak nekter jeg å tru at det er feil på alle, er nok dårlig kontakt et sted. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia4b5 Skrevet April 5, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2014 Hei takker for responsen jeg bruker en VAG Scanner Engine Airbag ABS Diagnostic Scan Tool VW Seat Skoda Audi COM Reset er vel ikke air bag bak på denne den virker bra på abs feks hadde en feil og den viste riktig feil med en gang slettet error etter reperasjon og alt funker der så scanner virke tror jeg hhehee Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 6, 2014 Rapporter Share Skrevet April 6, 2014 Sjekk tilkoplingene til tennerene, er under setet / under c-stolpen(e). Eller kople til VCDS (fullversjon) og kode bort overvåkning på baksete-airbag Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia4b5 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2014 Hei Quattro73 takker for iden men kople til vcds fullversjon ?? helt ukjent for meg kan du utdype deg litt mer om vcds denne vagcom vet jeg ikke åssen jeg bytter evnt software på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 6, 2014 Rapporter Share Skrevet April 6, 2014 VCDS er VAG-COM Diagnostic System, altså fullversjon kabel fra Ross-Tech. Med denne kan du kode om det man måtte ønske i bilen. Ditt diagnoseapparat kan kun lese ut feilkoder, samt resette disse. I tråden http://www.bilforumet.no/topic/291109-problemer-med-bilen-trenger-du-diagnose/ kan du se hvem som har VCDS fullversjon/med lisens og kan kode om. Men først av alt, sjekk for ledning som er av eller har dårlig kontakt. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia4b5 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2014 Takker jeg vill sjekke ledninger på tirs noen spesielle punkter jeg bør sjekke først på lednings nettet ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet April 6, 2014 Rapporter Share Skrevet April 6, 2014 Ja, som sagt ved beltestrammerene, rett under c-stolpene ;) Følg så ledningene videre og se om du kan se plugger eller skade på kabler. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audia4b5 Skrevet April 6, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2014 takker så mye for hjelpen kommer tilbake med feedback :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg