Zandoom Skrevet Mars 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 Hei! Jeg bytta akkurat dekk på bilen. Hadde 15 tommer vinterdekk på den og bytta til 18 tommer sommerdekk nå. Etter at jeg bytta så begynte det å komme en uling når jeg kjører. Det er ikke så ille når jeg kjører sakte men når jeg kommer opp i 50-60 så begynner det å ule veldig. Noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet Mars 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 Det er gummien som har blitt hard.. dette kan du ikke få vekk, uten og bytte dekk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 30, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 Er nok en god blanding av dårlige og harde dekk + at de er en del breiere enn de 15" hjula dine. Har hørt at breie dekk støyer mer (mer dekk på veien) Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zandoom Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 Ah, okey, jeg skal få en til å se på det imorra også, så jeg er sikker på at det ikke er noe annet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mars 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2014 Enten er det dekkene som lager lyden, eller så er det et hjullager. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zandoom Skrevet Mars 31, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2014 Har fått sjekket det ut nå, bremsebånda på begge sider er ødelagte, eller ihvertfall festene er det så skal bytte imorra og håper på at det fikser problemet :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ladda_på Skrevet Mars 31, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2014 da er det ikke uling, men skraping.. men uansett problem løst :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 5, 2014 Rapporter Share Skrevet April 5, 2014 Brukt for lange bolter nå eller? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg