Gå til innhold

Kjøpes: Original radio til Golf 4

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Radioen i min Golf 4 2000 mod har streiket,  og skulle gjerne ha tak i en som kan erstatte denne.  Vet ikke hva slags fabrikat den har, men har følgende merke:  VWZ3Z3Y7563314 Gamma V 1JØ Ø35 186D.  Radioen har kassettspiller og kan koples til en CD spiller som sitter i bagasjerommet.  Hvis noen der ute har en slik liggende,  er det fint om dere tar kontakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig - men det er rart med oss pensjonister - vi vil helst ha alt som det har vøri!  Har en del gamle cd-er i spillern bak som vi liker veldig godt når vi er ute og kjører.  Men nå er problemet delvis løst.  En hyggelig gutt hos Vazelina fant  maken til radioen min i skraphaugen,  og jeg tror den funker - bare jeg får "låst" den opp.  Er det noen som vet håssenj jeg skal få tak i koden som skal til??   Spurte hos Møller,  men dom var avhengig av regnr. på bilen og det er ukjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne koden skal stå i instruksjonsboka på ein klisterlapp va, fant denne siden som du skal trykke inn serie nr på spilleren og du vil da få koden men vett ikke om det fungerer.

Link:http://www.radio-code.co.uk/volkswagen-radio-codes.html

Gi beskjed om det virker :)

Peugot 407SW

Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg)

VW Golf IV(solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset! Har prøvd linken - dessverre uten resultat.  Ser ikke ut for at de klarer "å knekke" serienr. på min radio.  Har sendt en forespørsel pr. mail med typenr. og serienr. - så da kan det hende at de klarer det allikevel.  Du skal høre fra meg uansett resultat.  Ivar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet med kode løste seg!   Da jeg traff den rette person hos Møller, skaffet han koden ved å kople seg opp mot VAGs datasystem i Tyskland.  Trengte  radioens 14 sifrede chassinr. + serienr.  Det kostet litt, men nå har jeg fått radio/spiller som gir utmerket lyd. Dette var en Blaupunkt Beta radio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår