ravileoh Skrevet Mars 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2014 Radioen i min Golf 4 2000 mod har streiket, og skulle gjerne ha tak i en som kan erstatte denne. Vet ikke hva slags fabrikat den har, men har følgende merke: VWZ3Z3Y7563314 Gamma V 1JØ Ø35 186D. Radioen har kassettspiller og kan koples til en CD spiller som sitter i bagasjerommet. Hvis noen der ute har en slik liggende, er det fint om dere tar kontakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Mars 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2014 kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor kjøper du deg ikke en ny cd spiller til bilen? Pioneer f.eks? Så kan du fjerne cd spilleren som sitter i bagasjen og få den i dashbordet. Kassett spiller bruker vel ingen for tiden. Lyden blir også mye bedre Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravileoh Skrevet Mars 22, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2014 Helt enig - men det er rart med oss pensjonister - vi vil helst ha alt som det har vøri! Har en del gamle cd-er i spillern bak som vi liker veldig godt når vi er ute og kjører. Men nå er problemet delvis løst. En hyggelig gutt hos Vazelina fant maken til radioen min i skraphaugen, og jeg tror den funker - bare jeg får "låst" den opp. Er det noen som vet håssenj jeg skal få tak i koden som skal til?? Spurte hos Møller, men dom var avhengig av regnr. på bilen og det er ukjent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2014 Denne koden skal stå i instruksjonsboka på ein klisterlapp va, fant denne siden som du skal trykke inn serie nr på spilleren og du vil da få koden men vett ikke om det fungerer. Link:http://www.radio-code.co.uk/volkswagen-radio-codes.html Gi beskjed om det virker :) Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 22, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2014 Kom på att VW ofte blei levert med Blaupunkt spiller, hvilken spiller er det du har kjøpt?. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravileoh Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2014 Takk for tipset! Har prøvd linken - dessverre uten resultat. Ser ikke ut for at de klarer "å knekke" serienr. på min radio. Har sendt en forespørsel pr. mail med typenr. og serienr. - så da kan det hende at de klarer det allikevel. Du skal høre fra meg uansett resultat. Ivar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Mars 27, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2014 Virker ut som den siden kun tar grundig spillerene til VAG, sjekket opp om blaupunkt spillerene her virker det ut som dette ikke er så lett og løse uten info om bilen som spilleren har stått i. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ravileoh Skrevet Mars 30, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2014 Problemet med kode løste seg! Da jeg traff den rette person hos Møller, skaffet han koden ved å kople seg opp mot VAGs datasystem i Tyskland. Trengte radioens 14 sifrede chassinr. + serienr. Det kostet litt, men nå har jeg fått radio/spiller som gir utmerket lyd. Dette var en Blaupunkt Beta radio. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg