aaensv Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Hei, var å kjørte nå nettop så begynte bilen og "lugge" litt og litt eller lugget ganske mye, i alle gir, utenatt når jeg begynte å spinne da holdt den seg litt før jeg girte opp så gadd den ikke mere, var som at den kveltes.. Så fikk jeg ikke start lengre, kan dette være fordeleren som er blitt våt? Kjørte litt i vanndammer før den stoppet.. Er en golf mk3 stasjonsvogn 1.6 liter Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Mars 8, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2014 Husk en god og beskrivende trådtittel.Merkespesifikke tråder skal postes under respektive forum, ikke under teknisk.Ref. Forumreglene Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mars 9, 2014 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2014 Om du kjørte i vanndammer så er det trolig tenninga som er blitt våt. Coilen på disse bilene pleier ofte å få små (usynlige) sprekker som gjør at gnisten tar feil veg til gods når det blir fuktig. Om den starter når den er blitt tørr igjen - evt. med litt hjelp av elektrospray eller hårføner for å tørke opp, så kan du lett teste hvor problemet er: La motoren gå på tomgang og så sprayer du litt vann med en spruteflaske først på coil, så pluggledninger og så coilen. Om motoren stopper så har du funnet feilen. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg