chrisern20 Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Hei. Hvordan justerer folk lys på japanske lykter som lyser mere til venstre opp?. normal skal dem lyse mere til høyre opp. jeg tenker på folk som importerer biler fra japan som kjører høyre sida. takker for alle svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Er vel ikke noen måte å justere dette på, lykta må byttes. Hele lykta er designet for høyre- eller venstrekjøring, alt etter hvilket land den skal brukes i. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Noen lykter har den høyre/venstre kjørt justeringa inni lykta. Som f.eks på denne Audi lykta her Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 så det er ikke lov å kjøre med det i norge da, vis jeg har forstått det riktig. hva kan skje vis man blir stoppa med det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 16, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2014 Det er ikke lovlig nei, du vil få visning.Men du får ikke engang skilter før bilen er godkjent hos SVV, da vil de bemerke lyktene. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Er vel og nesten umulig og få skilter på en høyrestyrt bil i Norge lenger. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Fordi jeg tenkte jeg ville kjøpe meg toyota celica gt4 projector front lykter fra Japan. men problemet er att dem er venstre stilt. det må da Være noen måte å justere det på. er det ingen som har kjennskap til de lyktene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Februar 17, 2014 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 De er konstruert på en annen måte, så med mindre justere i dine øyne er å bytte ut selve prosjektoren, går det ikke ann å justere.Finner vel disse lyktene i Europa også?Uansett må du ikke finne på å montere lykter fra en høyrestyrt bil å kjøre med her. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 Hei igjen. kontakta dem som selger de lyktene. og spurte om dette. og dem sa att jeg må justere light beam manuelt. noen som kan forklare meg hva han mener her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrisern20 Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2014 mener han de 2 skruene bak lykta eller er det noe mere som kan justeres?. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg