olds72 Skrevet Januar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2014 Hei har en e220 cdi 2002 mod, når jeg vrir rundt nøkkel kommer tenning på å den gløder som normalt, men når jeg da vrir til neste trinn slår ikke startmotor inn, å det er helt dødt, det er strøm på batteriet. noen som har hvert borti noe lignende?? på forhånd takk for alle nyttige tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Solheim Skrevet Januar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2014 Var netopp borti dette på jobb med samme bil, der var det jording på høyre dempetårn(foran) som var eiret av men kan like gjerne være startmotor som er øydelagt evt ikke får strøm eller jord. Siter Peugot 407SW Alfa Romeo 156 Selespeed(Til salg) VW Golf IV(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Januar 24, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2014 Startmotoren er jordet i gods, men sjekk jordingen som Rainman nevner.Sjekk om det kommer 12v på den tynne ledningen inn på starter når nøkkel vris til startposisjon.Sjekk om det er konstant 12v på den tykke inn på starter. Espen Solheim reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olds72 Skrevet Januar 25, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 25, 2014 Takk for tips, har sjekket disse jordingene, de er ok, for å måle noe mere, må jeg få bilen på bukk, slik at jeg kommer til under, men jeg har et par ganger før hatt problemer med tenningslås, men da gikk ikke nøkkel rundt i det hele tatt, på Mercedes verksted anbefaler de meg å få byttet en modul bak tenningslås, denne reparasjonen koster ca, 20000,- er jo dyrt å få byttet denne så viser det seg at denne ikke har feil. er det kun Mercedes verksteder som kan bytte slikt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sylfro Skrevet Juli 2, 2022 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2022 Hei Fant dere ut noe mer ang denne E220CDI ? Har en 98 mod som også gjekk tom for strøm . Den med samme problem . Har sjekket det som kan sjekkes , men nei . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg