JuB Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Hei, abs-en min er ikke helt sunn, lyset lyser til stadighet. Så jeg lurer på om det er sensoren(e) som er gåene. Noen som vet hvor dem står? Høyre foran og vestre bak? Hørte noen sa det var på begge fram hjulene også..:rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by JuB Hei, abs-en min er ikke helt sunn, lyset lyser til stadighet. Så jeg lurer på om det er sensoren(e) som er gåene. Noen som vet hvor dem står? Høyre foran og vestre bak? Hørte noen sa det var på begge fram hjulene også..:rolleyes: En på hvert hjul såklart.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet April 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Trodde det bare var på 2 hjul jeg? Så slik ut når vi byttet bremseklosser på en 320iA 95 mod... Da får jeg sjekke alle hjulene da..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg