rs4sport Skrevet Januar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2014 Fant ut at jeg hadde en holder som jeg vil montere over cd-spilleren på varmeuttaket. Altså fjerne hele rillene på uttaket og bytte denne ut med en måleholder ( trykk osv).. Men når jeg demonterte dekselet og fjernet alt, så var det ingen kobling (som jeg trodde) Men bare en kanal som går ut i motorrommet, for varmluften... Så. Hva er alternativet mitt her? Kan dette kobles av på noen måte? at jeg bare får varmluft på vinduene og begge sider av "cockpiten"? eller må jeg bare gi tapt å sette opp langs stolpen? Noen ideër? Beklager for at jeg skriver forferdelig dårlig formulert nå, sovner nesten.. Men håper det er noen kvikke og oppegående bilfolk her som kan gi meg noen ideêr på det :) Takk for hjelp! P.S målerne det er snakk om er oljetrykk, oljetemp og ladetrykk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 2, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2014 En sånn du mener? Du må nok legge opp alt av kabler selv. Sånn som det er med alt annet som er etter montert. Quattro73 og Jesper1201 reagerte på dette 2 Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs4sport Skrevet Januar 2, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2014 Jupp! Det eneste jeg har problemer med å finne ut av er hvordan jeg skal legge ledningene, ettersom det kommer varmluft i bak kant av målerne. Det er jo ikke ønskelig.. hehe, alt det andre fikser jeg :) Takk for hjelp så langt T! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Kanalen bak kan du enkelt tette med en plastpose fylt med filler og ledningene tar du inn ved å borre et (så lite som mulig) hull i kanalen. Jesper1201 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Ja, var det jeg gjorde. Lagde et lite hull i siden på luftkanalen og tok kabler igjennom der. Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs4sport Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Var ikke verre nei? Da blir det gjort i dag. :) Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TKarlsen Skrevet Januar 3, 2014 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2014 Lager du hullet nederst til venstre i luftekanalen så ser du hullet lett da du tar av dekselet under ved rattet. Lett å føre kabler Siter Bil: Audi A4 B8, 2.0TDI 143hkProsjekt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg