stigare Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Mandel Nei, kan ikke shave vekk audi merket bak. går jo alltids greit og ta av modell bet. men selve logoen synes jeg du burde beholde, Stig. Ikke noe problemer. Du får uten tvil viljen din :D Audi ringene er helllige! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Passer Lupo speil kanskje? De ser omtrent ut som de orginale, bare er mindre. Det er jo populært på Golf IV. Også kalt Japan speil ;) Keep it cleam , keep it simple Skal du ha bilen en stund blir den jo mer tidløs uten altfor mye dill også. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by NoLimit Audi ringene er helllige! :D Så sant så sant ! Har fjernet "audi" og "2.3e" embelemet bak på coupeen min i dag, så jeg lot ringene være igjen med god hensikt. For ringene er som sagt hellige !:D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by sutarts Så sant så sant ! Har fjernet "audi" og "2.3e" embelemet bak på coupeen min i dag, så jeg lot ringene være igjen med god hensikt. For ringene er som sagt hellige !:D NICE! :D You got style ;) Nå kan jo enda flere folk tro det er en s2.. ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 hehe...du sier noe der :D Man kan jo bli litt lurt av en pipelyd i dynamoen som kan høres ut som en turbo inni blandt :D Ska du fjerne noen av embelemen du ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by NoLimit Audi ringene er helllige! :D Four Rings to rule them all! One crash to bind them! :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by sutarts Ska du fjerne noen av embelemen du ? Har fjernet alle emblemene som skal fjernes nå. :) Bare ringene som er igjen bak. Og slik kommer det alltid til å være. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Jonte Er den S4 fangeren så innihelvette dyr da? Får du ikke tak i en der du kjøpte frontfangeren da? Men, det må jo gå ant å få noe chrom greier i frontfangeren også? Sånn som det er i grillen.. Det ville blitt najs.. Særlig om du har Chrom speil og Chrom/Sølv Calippers S4 bakfangern koster ca 4k. Hvis ikke mer. Og den er ikke SÅÅ forskjellig fra den jeg har. Kromgreier i frontfangern utgår med høye kneløft. Ikke noe pent å kaste på noe slik i en s4 front syns jeg. Men kom gjerne med flere forslag :) (som ikke koster skjorta) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 C H R O M E S P E I L . . . På svart bil er det lekkert.. Altså chrome, ikke sånn børsta stål eller hva det er. Kjøp slike kapper du setter på orginal speila.. koster en 1000 lapp trur jeg. Jeg har sånne og de har holdt gjennom mye salt og søle i 1 år nå, like fine og blanke.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 men nå er da vitterlig ikke bilen til Stig svart :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by 007 C H R O M E S P E I L . . . På svart bil er det lekkert.. Altså chrome, ikke sånn børsta stål eller hva det er. Kjøp slike kapper du setter på orginal speila.. koster en 1000 lapp trur jeg. Jeg har sånne og de har holdt gjennom mye salt og søle i 1 år nå, like fine og blanke.. Kapper er jalla... Må heller kjøpe ordentlig. :cool: Og penere uten Audi ringene bak... Mye cleanere.... Less is more.... :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by borabora Kapper er jalla... Må heller kjøpe ordentlig. :cool: Og penere uten Audi ringene bak... Mye cleanere.... Less is more.... :) Speilene kommer til å være som dem er. Ikke noe Kromspeil på denne bilen. Audi ringene bak er som sagt hellige og blir ikke fjernet. Mye penere med dem etter min mening. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by NoLimit Speilene kommer til å være som dem er. Ikke noe Kromspeil på denne bilen. Audi ringene bak er som sagt hellige og blir ikke fjernet. Mye penere med dem etter min mening. :) Hva skal du med tips når du ikke vil gjøre noe? :) Kjør Chrom stil.. -Chrom Speil -Chrom i frontfangeren -Chrom vinduslister -Chrom/Sølv Calippere -S4 bakfanger -Toning -Fjern ringene bake, du har store nok ringer forran! :) Det blir pent kan jeg tenke meg Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHU Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Den bilen er feit som den er... men 2001 grill og eventuelt baklykter er fett. En nermest usynelig prikk over i'en. Når det gjelder crom speil så har en kamerat kjøpt slike som er direkte utbyttbare med de lakkerte lokka som sitter der originalt... ikke noe limshit... I mine øyne kan man ikke gjøre noe mer riktig med en A4 enn å få den til å ligne mest mulig på en A8..... dvs lay off the crap.... og drit i vinge., for det avslører bare hvor lite koffertlokket er.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Originally posted by Jonte Hva skal du med tips når du ikke vil gjøre noe? :) Venter fortsatt på bra tips jeg. Jeg har skrevet hva som kommer og ikke. Chrome speil kommer nok ikke. Og ikke noe jalla chrome i fronten. OG ringene bak er ikke noe å snakke om for dem skal bli :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg